Νέα έρευνα επιστημόνων του Χάρβαρντ για τα καρύδια που θα σώσει εκατομμύρια ανθρώπους...

Tα καρύδια αναγνωρίζονται από την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία και το FDA (Food and Drug Administration), ως μια υγιεινή για την καρδιά τροφή.

 

Στο πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ αποφάσισαν να εξετάσουν, εκ νέου, το ρόλο της κατανάλωσης καρυδιών στους καρδιαγγειακούς παράγοντες κινδύνου, συμπεριλαμβανομένης της χοληστερόλης, των τριγλυκεριδίων, της αρτηριακής πίεσης και του βάρους.

Τα ευρήματα της ανάλυσης υποδηλώνουν ότι οι εμπλουτισμένες με καρύδια δίαιτες μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικά μεγαλύτερες μειώσεις της ολικής χοληστερόλης, της LDL χοληστερόλης, των τριγλυκεριδίων και της απολιποπρωτεΐνης Β, σε σύγκριση με τη διατροφή ελέγχου.
 
Οι ερευνητές εξέτασαν 26 τυχαιοποιημένες ελεγχόμενες μελέτες που αντιπροσώπευαν 1059 συμμετέχοντες (ηλικίας 22-75 ετών), με παθήσεις όπως η υψηλή χοληστερόλη, ο διαβήτης τύπου 2, το μεταβολικό σύνδρομο, το υπερβολικό βάρος, η παχυσαρκία ακόμα και υγιείς.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, μια δίαιτα συμπληρωμένη με καρύδια οδήγησε σε σημαντικά μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση της συνολικής χοληστερόλης (3,25%), της LDL χοληστερόλης (3,73%), των τριγλυκεριδίων (5,52%) και της απολιποπρωτεΐνης Β (4,19%). 
 
 

Σημειώνεται ότι η απολιποπρωτεΐνη Β είναι η πρωτογενής πρωτεΐνη που βρίσκεται στην LDL χοληστερόλη. Επιπλέον, η ενσωμάτωση των καρυδιών στη διατροφή δεν είχε αρνητικές επιδράσεις στο σωματικό βάρος ή την αρτηριακή πίεση.

Τα καρύδια είναι πλούσια πηγή συνιστώμενου πολυακόρεστου λίπους (13 γραμμάρια ανά ουγγιά), το οποίο αποτελεί εξαιρετική πηγή του βασικού ω-3 λινολενικού οξέος, ενώ έχουν πολλά αντιοξειδωτικά όπως πολυφαινόλες, κατεχίνες και γ-τοκοφερόλες.

Όπως σε κάθε επιστημονική έρευνα, πρέπει να εξεταστούν και ορισμένοι περιορισμοί. Για παράδειγμα στη μελέτη αυτή, οι περισσότερες από τις δοκιμές είχαν σχετικά μικρά μεγέθη δειγμάτων, τα οποία θα μπορούσαν να περιορίσουν την ικανότητα προσδιορισμού σημαντικών επιδράσεων.

Επιπλέον, σε ορισμένες περιπτώσεις, η ποσότητα των καρυδιών που καταναλώθηκαν στις δοκιμές ήταν σχετικά μεγάλη και μπορεί να είναι δύσκολο να διατηρηθεί σε μη ερευνητικό περιβάλλον.

Ωστόσο, οι ερευνητές σημειώνουν τα σημαντικά οφέλη της κατανάλωσης ακόμα και σε χαμηλότερες ποσότητες καρυδιών (λιγότερο από 28 γραμμάρια ημερησίως), ιδιαίτερα στη συνολική και LDL χοληστερόλη.
 
 
πηγή: https://ftrogin.blogspot.com/
 
 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Now Playing
GALAXY 92
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
ΟΚ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ