Βάλτε τέλος στις ημικρανίες..Επιστήμονες υποδεικνύουν τι πρέπει να προσέξετε στη διατροφή σας

Η ημικρανία είναι ένα σύνθετο νευρολογικό πρόβλημα που ταλαιπωρεί πολλούς ανθρώπους. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (Π.Ο.Υ.), κατέταξε την ημικρανία στις κορυφαίες δέκα αιτίες μακροχρόνιας ανικανότητας για άνδρες και γυναίκες. Προσβάλλει πάνω από το 10% του παγκόσμιου πληθυσμού. Τα αίτια των ημικρανιών δεν είναι απόλυτα. Σίγουρα σχετίζονται με την κληρονομικότητα, το άγχος, τη διατροφή, τον ύπνο αλλά και τις συνήθειές μας. Αν εργάζεσαι πολλές ώρες μπροστά από την οθόνη ενός υπολογιστή ή έχεις άστατα ωράρια, οι πιθανότητες να υποφέρεις από ημικρανίες αυξάνονται.
Eχει διαπιστωθεί ότι η διατροφή ευθύνεται σε μεγάλο ποσοστό (20-40%) για την εκδήλωση ημικρανίας. Kι αυτό, είτε λόγω συγκεκριμένων τροφών που καταναλώνετε, είτε λόγω των διατροφικών σας συνηθειών.
Η πρώτη κίνησή σας θα ήταν να περιορίσετε τη λευκή ζάχαρη στη διατροφή σας. Και αυτό γιατί η περιττή ζάχαρη προκαλεί αύξηση της πίεσης του αίματος. Γεγονός το οποίο μπορεί να σου προκαλέσει ημικρανία ή ακόμα και υπερένταση. Το επόμενο βήμα είναι η μείωση της ποσότητας καφεΐνης που καταναλώνεις ημερησίως, η οποία, εκτός από τον καφέ, κρύβεται στα αναψυκτικά, στο τσάι αλλά και στη σοκολάτα. Η καφεΐνη σε μεγάλες ποσότητες προκαλεί συστολή των αιμοφόρων αγγείων. Αν δεν θέλετε να χάσετε την καθημερινή σας απόλαυση, μπορείτε να πίνετε ντεκαφεϊνέ.

Εκτός όμως από τον καφέ και τη ζάχαρη, έρευνες έδειξαν ότι τα γαλακτομικά προϊόντα και ιδίως το τυρί μπορεί να προκαλέσει πονοκέφαλο σε αρκετούς ανθρώπους.
Για να αποφύγεις τον πονοκέφαλο μπορείς να μην καταναλώνεις μπλε τυρί, ελβετικό, τσένταρ, γκούντα και παρμεζάνα. Το ώριμο τυρί είναι πιο πιθανό να προκαλεί πονοκέφαλο, σύμφωνα με τους ερευνητές.
Ένοχη μπορεί να είναι η ουσία τυραμίνη που δημιουργείται καθώς οι πρωτεΐνες του τυριού διασπώνται με τον καιρό. Όσο πιο πολύ ωριμάζει ένα τυρί τόσο περισσότερη τυραμίνη έχει.
Συστήνεται λοιπόν σε όσους έχουν συχνές ημικρανίες μια διατροφή που να μην περιέχει τυραμίνη στο πλαίσιο θεραπείας του πονοκέφαλου (ημικρανίες).
Τροφές που περιέχουν τυραμίνη είναι τα ώριμα τυριά, το κόκκινο κρασί, η σοκολάτα, το αλκοόλ, καθώς και ορισμένα επεξεργασμένα κρέατα (π.χ. αλλαντικά).

Πηγή: https://eftrogin11.blogspot.com/

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Now Playing
GALAXY 92
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
ΟΚ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ